Media społecznościowe - czy są ważne w reklamie?

Media społecznościowe, Social Media, - reklama - Igor Jakubowski - marketing.online

Media społecznościowe podbiły świat Internetu. Stały się niemal tak ważne jak on sam. Duży potencjał social mediów sprawił, że skuteczna reklama na Facebooku i innych platformach stała się faktem. Jednak ważniejszym czynnikiem wzrostu świadomości marki jest możliwość budowania sieci obserwatorów, Klientów i zainteresowanych. To ważny aspekt reklamy w mediach społecznościowych dla firm usługowych i sklepów, ponieważ trafia wprost do zainteresowanych. Wokół tej grupy są duże możliwości budowania oferty promocyjnej i zainteresowania marką. Wszak im więcej o nas mówią, tym lepiej. Byle dobrze mówili! Bo o wpadkę nie jest obecnie trudno.  

Ważne by obsługa kont w Social Mediach odbywała się płynnie i bez przestojów. To tam skupia się grupa zainteresowanych marką oraz Klienci, którzy dokonali udanych zakupów. Dlatego tam obsługa musi być na wysokim poziomie, dostępna, kompetentna i potrafiąca reagować na trudne sytuacje. 

Dobrze zarządzane media społecznościowe to ważny czynnik wzrostu widoczności w wyszukiwarce Google. Bo w gruncie rzeczy właśnie o to chodzi, by z reklamy w Social Mediach wycisnąć wszystko co możliwe. Ponadto to pole bitwy dla obsługi Klienta w czasie rzeczywistym. Warto wypracować sobie dobre opinie o firmie na tym froncie, bo to bezpośredni kontakt z Klientem.

Reklama w Social Media jest ważna. I nie musi być droga, bo już nawet niski budżet pracuje dla dobra wizerunkowego firmy. W połączeniu z innymi działaniami potrafi znacząco wzmocnić ranking w Google.

Reklama w Social Media - Facebook, Twitter, YouTube i inne..

Już samo prowadzenie kont w Social Mediach dobrze świadczy o firmie. I nie chodzi tu o beznamiętne wrzucanie miliona postów na profil, ale o przemyślaną realizację strategii marketingu. W każdym kanale znajdzie się miejsce na promocje, konkursy, zniżki, czy też aktualności firmy. To przyciąga. Niski budżet na reklamę w mediach społecznościowych będzie pracował dłużej, w konsekwencji jednak przyciągnie stałe grono fanów i obserwatorów marki. 

Dobrze pisane, przyciągające posty potrafią wzbudzić zainteresowanie, a odpowiednio zaprezentowana oferta powinna przekonać. Warto włożyć trochę wysiłku w dobranie odpowiednich do sytuacji grafik o właściwej wielkości i można podbijać media społecznościowe.  

media społecznościowe, social media dla firm, Igor Jakubowski - marketing.online

Media społecznościowe dobre dla PR-u

Media społecznościowe to doskonałe miejsce na budowanie pozytywnego Public Relations (PR). W tym miejscu dochodzi bowiem do kontaktu między firmą, a Klientem, czy obserwatorem. A jak Cię widzą, tak Cię piszą. Wysoki poziom obsługi, szybki kontakt i pozytywna atmosfera z pewnością sprawią, że firma zasłuży na wysokie oceny i będzie dobrze postrzegana w Internecie.

Obecność w Social Mediach jest obowiązkowa dla firm z branż usług i handlu. To miejsca, gdzie można dokładnie sprofilować reklamę, dzięki której trafiamy do potencjalnego Klienta. To informacja dla nich o kondycji biznesu, nowościach i promocjach. To także doskonałe miejsce na lokalną reklamę dla małego i średniego biznesu, dzięki której zdobycie Klientów stanie się łatwiejsze. 

Poniżej link do mojego profilu, który dopiero zaczyna ożywać.

Dodaj mój profil do obserwowanych i bądź na bieżąco!

Media społecznościowe, Social media dla firm, Igor Jakubowski - marketing.online