Marketing internetowy dla małych firm

Co to jest marketing internetowy dla małych firm?

Marketing internetowy dla małych firm to oferta dla właścicieli przedsiębiorstw, którzy nie zatrudniają wyspecjalizowanych pracowników obsługujących kanały reklamy i sprzedaży w Sieci. Brak własnego działu marketingowego sprawia, że wiele czynności z tym związanych spada na samego właściciela firmy. Ograniczenia czasowe powodują, że marzenia o sprzedaży on-line odchodzą w zapomnienie. Trzeba się bowiem pogodzić z faktem, że marketing internetowy dla małych firm może najtrudniejszy nie jest, ale na pewno pochłania mnóstwo czasu. Zwłaszcza, kiedy chce się go robić na serio.

Kieruję tę ofertę przede wszystkim do właścicieli małych i jednoosobowych firm. Zajmuję się wszystkim co dotyczy reklamy firmy w Internecie.  Dbam o wzrost widoczności, jak również zwiększenie zamówień pozyskanych z Sieci. W skład pełnej usługi wchodzą: obsługa hostingu i domeny, budowa lub optymalizacja strony zgodnej ze standardami SEO, analityka i prowadzenie kont Social Media. Kolejne etapy to pozycjonowanie, jak również rozbudowa platform sprzedażowych firmy. Przyciągniesz do siebie Klientów na usługi lub zakupy w sklepie on-line, a odrobina dodatkowej reklamy z pewnością poprawi wynik.

marketing internetowy dla małych firm - Igor Jakubowski
marketing internetowy dla małych firm - Ile to kosztuje?

Ile kosztuje marketing online dla małych przedsiębiorstw?

Cena marketingu dla firm zależy przede wszystkim od oczekiwanych zysków. To inwestycja i dokładnie tak też działa. Im więcej wkładasz, tym więcej i w krótszym czasie wyjmujesz. Prawidło stare jak świat, ale i w tej kwestii wciąż pozostaje aktualne. Nie oznacza to jednak, że koszt marketingu internetowego musi być wysoki. W wielu przypadkach już niewielkim budżetem na reklamę można sprawić by o firmie stało się głośno w okolicy.

Współpraca ze mną oparta jest na jasnych zasadach. Każdy Klient zawsze wie za co płaci i w jakim czasie pojawią się pierwsze efekty. Obsługa internetowa małych firm dopasowana jest ściśle do ich potrzeb i możliwości. Prace wykonuję etapami, przy czym ich zakres uzależniony jest od stanu witryny. Cena ustalana jest indywidualnie, przed rozpoczęciem działań.

Należy pamiętać, że w Sieci nie wszystko dzieje się natychmiast. Wypracowanie wysokich rankingów i pozyskanie Klientów dla firmy może potrwać nawet kilka miesięcy, zwłaszcza przy niskim budżecie na reklamę.

Korzyści ze stałej współpracy

Dla wygody współpracy ze mną prace nad witryną podzielone na etapy. Budżet i termin wykonania każdego z nich ustalany jest indywidualnie. Klient otrzymuje plan działania zawierający opis czynności, które w możliwie najkrótszym czasie przyniosą wymierną korzyść w postaci zwiększonego zainteresowania i ruchu w domenie.

Wszystkie działania dopasowane do możliwości budżetu przedsiębiorstwa. Ukierunkowane są na stworzenie lub poprawę widoczności w Internecie firmy, co zapewni zwiększenie obrotów firmy w tym kanale sprzedaży online. 

Pozycjonowanie organiczne zdecydowanie lepiej sprawdza się w dłuższym okresie współpracy, ponieważ dopasowanie optymalnych dla serwisu fraz kluczowych trwa czasami wiele tygodni.

Zapewniam stały kontakt oraz doradztwo marketingowe i wizerunkowe, co znaczy, że pomogę także w kwestiach ogólnych, wykraczających poza Internet. 

Marketing internetowy dla małych firm - już w ofercie - marketing.online